ابزارهای رایگان سئو

شنبه 17 تير 1396
14:11
admin

سئوی سایت چندین مرحله را در بر می گیرد که نخستین گام آن، از زمان طراحی سایت آغاز می شود. تجزیه و تحلیل سایت هم یکی از مراحل سئو می باشد که توسط ابزارهای خاصی سئو صورت می گیرد. در این بین برخی از ابزارها به صورت رایگان در اختیار وبمسترها قرار می گیرد. از جمله این ابزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد.


1- گوگل آنالیز
یکی از رایج ترین ابزارهای رایگان سئو در میان مدیران سایت ها، گوگل آنالیز است که به دلیل قابلیت های متعددی که در ارائه اطلاعات سایت دارد، در میان وبمسترها محبوب شده است. این نرم افزار می تواند داده هایی را که از سایت کسب می کند، را دسته بندی کند. در این صورت وبمستر می تواند در بخش Real-Time سایت را به صورت لحظه به لحظه بررسی کند. برای کسب اطلاعاتی در زمینه تعداد کاربران آنلاین، جنسیت آنها، مدت زمان ماندن در سایت، بانس ریت و .... قسمت Audience نرم افزار به مدیر سایت کمک می کند.در نرم افزار گوگل آنالیز، بخش های Acquisition برای آمار دقیق ترافیک سایت، Behavior برای بررسی رفتار بازدیدکنندگان و صفحات قابل بازدید، Conversionsبه منظور مشاهده نرخ تبدیل مشتریان و .... در اختیار وبمسترها قرار می گیرد.


2- نرم افزار Moz Check My Listing
نرم افزار Moz Check My Listing برای بررسی مشکلات احتمالی سایت استفاده می شود. با این نرم افزار می توان فهرست بندی کسب و کار اینترنتی را به راحتی مشاهده کرد. همچنین موقعیت وب سایت در گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جستجو مشخص می شود.



3- نرم افزار Google PageSpeed Insights
یکی از المان های سنجش رتبه سایت و همچنین سئو، سرعت است. اگر سایت سرعت بالایی نداشته باشد، صفحات آن دیر باز می شوند که باعث ترک کاربران و بازدیدکنندگان سایت می شود. اما برای سنجش میزان سرعت سایت باید از نرم افزار Google PageSpeed Insights استفاده کرد. این نرم افزار می تواند اطلاعات مفیدی در زمینه میزان سرعت بارگذاری صفحات سایت به دستمان دهد. به این صورت که رتبه 1 تا 100 را نشان می دهد. هر چه نمره سایت بیشتر باشد، سرعت بارگذاری سایت نیز بیشتر خواهد بود. در غیر این صورت سایت با مشکل سرعت مواجه می باشد که باید آن را برطرف کرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی وبسایت به وبسایت شرکت پیام آوران پارسیان مراجعه کنید.

www.papgroup.ir


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیام آوران پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]