صفحه فرود یا Landing Page شامل چه خصوصیاتی می باشد ؟

دوشنبه 16 مهر 1397
13:49
admin

در این مقاله تلاش می کنیم تا درباره صفحه فرود یا لندینگ پیج و نکات کاربردی جهت بهره وری بهینه از لندینگ پیج و مفهوم آن بحث کنیم و به سوال هایی از قبیل هدف از لندینگ پیج چیست ؟ عموما پس از ورود به لندینگ پیج چه کارهایی انجام می شود ؟

صفحه فرود یا landing pageچیست ؟

صفحه فرود یک صفحه از وب است که به عنوان صفحه هدف یا صفحه فرود کاربر می باشد و مخاطبان به شکل های متفاوت و از طریق های مانند شبکه های اجتماعی، تبلیغات و یا موتورهای جستجوگر به آن صفحه وارد می شوند .

کاربران معمولا پس از وارد شدن به صفحه فرود چه می کنند ؟

  1. از روش لینک به قسمت های دیگر سایت ارجاع داده می شوند پس باید در صفحه حتما لینک به صفحات دیگر وجود داشته باشد تا ترافیک سایت را از دست ندهید .
  2. ممکن است کاربر به هر علتی مانند سرعت پایین صفحات، مرتبط نبود محتوای صفحه با سلیقه کاربر و یا جذاب نبودن محتوای صفحه و ... از صفحه به سرعت خارج شوند و ضریب بازگشت یا Bounce Rate سایت را بالا ببرند پس بهتر است به منظور جلوگیری از این اتفاق محتوای جذاب، مربوط و متناسب با عنوان صفحه در سایت خود قرار دهید .
  3. ممکن است کاربر با توجه به نوع صفحه فرود در صفحه اقدام به انجام کاری کند مثلا ایمیل خود را ثبت کند یا شماره تلفن خود را قرار دهد یا محصولی را خریداری کند و یا به دانلود فیلم،موزیک و یا کتاب بپردازند .

هدف از لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست ؟

  1. تشکیل روابط تجاری
  2. برندینگ
  3. افزایش مشتری و بهبود بازخورد و در نتیجه افزایش فروش
  4. دریافت اطلاعات شخصی از کاربران

نکات مهم و اساسی درباره صفحه فرود

1.صفحه فرود یا Landing Page مانند یک معامله برنده برنده عمل می کند یعنی شما نباید به صورت یک طرفه از کاربران خود درخواست داشته باشید به عنوان مثال اگر شما در صفحه فرود خود تخفیف محصول و یا کد دریافت هدیه، شرکت در جشنواره و ... را داشته باشید کاربر به شما اعتماد بیشتری داشته و تمایل خواهد داشت تا به تبادل اطلاعات با شما بپردازد مثلا ایمیل خود را وارد نماید . در واقع شما باید شرایط امنی را برای کاربر فراهم نمایید تا کاربر از درج اطلاعات شخصی خود ترسی نداشته باشد و احساس کند اطلاعاتش نزد شما محفوظ است .

2.برای طراحی صفحه فرود باید با قصد و هدف شما متناسب باشد .

3.در صفحه فرود به هیچ عنوان نباید از محتوای کپی شده از سایت های دیگر استفاده نمایید و حتما باید مطالب را خودتان تولید کنید.

4. سعی کنید حتما در سایت خود از کلیپ یا ویدیو استفاده کنید .

5.سعی کنید صفحه فرود خود را ساده طراحی کنید و از شلوغ کاری بپرهیزید .

6.سعی کنید صفحه فرود خود را با تمام دستگاه های دیجیتال اعم از کامپیوتر، تبلت و انواع موبایل ها و ... سازگار باشد تا کاربر با هر دستگاهی بتواند به خوبی صفحه را مشاهده نماید . این نکته بسیار مهمی در بهینه سازی وب سایت یا سئو است .


[ بازدید : 579 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پیام آوران پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]